.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خروج كلاردشت از وضعيت بحراني پس از بهمن

بخشدار كلاردشت گفت: مناطق بالادست كلاردشت از وضعيت بحراني پس از حادثه بهمن چند شب گذشته خارج شده است.

محمد سنايي امروز در كلاردشت اظهار داشت: با گذشت دو روز از وقوع بهمن در مناطق بالادست و در پي آن بسته شدن سردهانه رودخانه سردآبرود كه تغذيه‌كننده اصلي تصفيه خانه آب شرب اين منطقه است وضعيت از حالت بحراني خارج شده است.
وي اظهار داشت: در حال حاضر مسيري براي عبور آب رودخانه با همكاري شهرداري و ديگر دستگاه‌هاي منطقه بازگشايي شده و احتمال وقوع سيل به‌خاطر ماندگاري آب پشت بهمن برطرف شده است و شرايط در كنترل است.
سنايي ادامه داد: در حال حاضر به علت گل‌آلود و حاوي رسوبات فراوان بودن آب رودخانه امكان استفاده و وصل آن به تصفيه‌خانه نيست و براي محلات نيز شهرداري با استفاده از پنج تانكر 15 هزار ليتري آب شرب تهيه و در اختيار قرار مي‌دهد.
وي بيان داشت: تاكنون با وجود درخواست‌هايي كه از ادارات امدادي همچون هلال احمر براي استقرار در كلاردشت داشته‌ايم اين مسئله عملي نشده است و در اين شرايط و شرايط مشابه اگر تلاش شهرداري، شوراي شهر و مسئولان كلاردشت و مشاركت مردم نباشد كلاردشت با مشكلات متعدد روبه‌رو خواهد شد.
بخشدار كلاردشت در پايان گفت: شايد اين مسئله زنگ خطري باشد براي مسئولان تا نسبت به استقرار پايگاه‌هاي امدادي به ويژه هلال احمر و راهداري اقدام كنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.